Политика на рекламация / Гаранция

Благодарим Ви, че избрахте WhiteMe за Вашата по-бяла усмивка и устна хигиена!
Нашата цел е да Ви предоставим продукти, които да Ви накарат да се чувствате уверени и доволни. Ако по някаква причина не сте удовлетворени от резултатите, не се колебайте да се свържете с нас. По-долу ще намерите информация за нашата политика на рекламация.

 

1. Правила за всички продукти на WhiteMe:

Ако не сте доволни от резултатите след използването на нашите продукти или имате оплаквания, ние сме тук, за да Ви предложим най-доброто решение.

Нашата политика за възстановяване на средства е под формата на Store credit (кредит за бъдещи покупки от нашия онлайн магазин). След консултация с наш сътрудник, ще Ви издадем персонализиран ваучер на стойността на рекламирания от Вас продукт. Ваучерът може да бъде използван единствено в нашия онлайн магазин в рамките на една календарна година от датата на издаването.

2. Гаранция за WhiteMe продукти:

ГАРАНЦИЯ “30дни” - Ако използвате наш продукт всеки ден в продължение на 30 последователни дни и не забележите желаните резултати, ще получите пълно възстановяване на сумата под формата на Store credit.

Важно: За да се възползвате от гаранцията, е необходимо да покажете, че сте използвали продукта всекидневно за период от 30 дни, както и състоянието на зъбите ви преди започване на курса.
Гаранцията важи за всички избелващи продукти на WhiteMe.

3. Нашето обещание:

Ние в WhiteMe сме тук, за да се уверим, че Вашето клиентско изживяване е на най-високо ниво! Ако по някаква причина не сте доволни, сме готови да обсъдим Вашите нужди и да намерим решение. Удовлетвореността на клиентите ни винаги е била наш основен приоритет, защото Вашата усмивка е нашето вдъхновение!

Свържете се с нас през тази форма: https://whiteme.bg/pages/contact